5.14.2014

Flaskedekor

For to uker siden hadde vi tema flaskedekor. Jeg dekorerte en blå fin flaske og en grønn flaske.
 
 Flaske 1. Her har jeg brukt Texas-gress og flettet med 7strå samtidig. Etterpå sprayet jeg de med blå og hvit spray. Jeg gikk dessverre tom for spray, så "halen" ble ikke helt fullført (nede til høyre).
 Videre limte jeg på Phalanopsis- klokker med floralim. Etterpå trakk jeg tre grønne steelgress mellom fletta for å skape flere linjer.


Flaske 2. Her brukte jeg ståltråd som jeg festa med ull og bullointråd. Disse festa jeg fast i hverandre og lagde sirkelbevegelser for å skape liv i arbeidet. Etter det festa jeg fast en Phalanopsis- klokke i en grønn-oransj farge med litt lilla i midten, for å ta igjen fargen på dekoren og flaska.



 
 
Det var veldig gøy å lage flaskedekor. Dette kan man jo få bestillinger på i butikk.
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar