1.03.2013

Blomster - Dekorasjon

Idag fikk vi i oppgave å lage en rund eller avlang dekorasjon som passer til advent eller jul.
Jeg valgte å lage dekorasjonen avlang tilpasset spisebordet mitt hjemme som er ganske langt. Dekorasjonen min lagde jeg i burgunder, hvit og med innspill fra naturen med bla. kongler. Ville lage en fin adventsdekorasjon.






Kontrast: Jeg valgte å bruke hvite grenroser som gjør dekorasjonen lysere og burgunderfarget orkidée og scimmia. Det skaper en god kontrast. Grenserosene er ikke kritthvite, men har et snev av cremhvit i seg og gjør fagren vamr. Burgunderfargen er også varm.
Jeg valgte også å bruke kongler, squarosa og buksbom som gir et hit av natur og skog og gjør dekorasjonen fordig.

Dominans: Det som dominerer i dekorasjonen min er de hvite grenrosene som er plassert både langt utover og midt i dekorasjonen.

Komposisjon: Jeg valgte som sagt å lage en avlang dekorasjon tilpasset bordet mitt hjemme.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar