7.07.2014

Eksamen

I juni hadde jeg eksamen i blomster Vg2. 
Jeg kunne velge mellom brudeoppgave eller sorgoppgave. Jeg valgte brud, fordi det er noe jeg er veldig glad i å lage og noe jeg følte meg trygg på. Oppgaven inneholdt et hagebryllup der mange ulike produkter skulle lages, og resten var veldig åpent for egne idéer ut i fra det. 
Jeg hadde to forberedelsesdager der jeg skisset, laget arbeidstegninger og planla alt i forhold til oppgaven. Den tredje dagen var det praktisk gjennomføring på fire timer. Så ut i fra dette var vi selv nødt til å planlegge arbeidene i forhold til tiden vi hadde. Da de fire timene hadde gått  hadde jeg presentasjon om produktene for lærer og sensor.

Her er bilder av de to produktene jeg lagde:
 Borddekor; kandelaber med dekor.
Brudebukett; i bridy.

Jeg fikk karakter 6 på eksamen, og er veldig fornøyd med det!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar